Politica de retur

INFORMEAZĂ-TE DESPRE RETUR

14 ZILE RETUR GRATUIT

  • Cum returnezi?

Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, să știi că e foarte simplu la Outlet 22. Returul se realizează prin ridicare de către curier, a produsului de returnat, necesitând, în prealabil, completarea unui formular de retur, la cerere.  

Pentru a beneficia de retur, trebuie să ții cont că ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii coletului și că produsele trebuie să îndeplinească câteva condiții. Mai mult, returnarea banilor se face rapid, în maximum 7 zile lucrătoare, în contul bancar furnizat.

Ne dorim să oferim în continuare toate aceste servicii și chiar să te surprindem cu unele noi, dar avem nevoie și de ajutorul tău. E important ca tu să returnezi responsabil!

  • Ce înseamnă retur responsabil?

Returnează produsul pe care nu îl mai dorești, în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: probat, dar nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie și pe cât posibil cu eticheta încă atașată.  Gândește-te că următorul client se poate îndrăgosti chiar de produsul returnat de tine. 

  • Se întâmplă să refuzi sau să uiți să ridici coletul?

Sigur nu te-ai gândit până acum la impactul asupra mediului înconjurător: materiale irosite pentru ambalare, mașini în trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregătesc produsul ca mai apoi să-l despacheteze și mai ales, gândește-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

  • Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?

Condiția acceptării returului este ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.

Îți recomandăm să probezi produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

MODALITĂȚI DE RETUR

  • Pentru a returna un produs trebuie să urmărești următorii pași:
  1. Ne trimiți un mesaj (pe pagina de Facebook, Instagram sau prin e-mail), în care ne prezinți dorința de a returna produsul în cauză, iar noi îți vom trimite în format pdf., un formular de retur, pe aceeași cale aleasă de tine.
    2. Va trebui să descarci formularul de retur în format fizic și să îl completezi conform indicațiilor oferite de noi.
    3. După completarea formularului de retur, va trebui să ambalezi produsul de returnat în ambalajul original primit, împreună cu formularul de retur completat.
    4. După ce pachetul de retur este ambalat și gata de livrat către noi, îți vom furniza datele de contact ale unui curier, urmând ca tu să soliciți acestuia un retur.
  2. După preluarea coletului de către curier și livrarea acestuia către noi, vom verifica produsele pe care le-ai returnat și dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite, te vom anunța și asupra momentului în care îți vom restitui în contul indicat, suma echivalentă returului tău.

Trebuie să reții că: un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă plasată.